Salgs og kjøpsbetingelser

PRODUKTINFORMASJON OG PRIS

Produktinformasjon
Informasjon om produktet står beskrevet i nettbutikken, på hvert av produktene.
Priser
Alle priser er i norske kroner og vises både inklusive og eksklusive merverdiavgift.  Totalkostnaden for
kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle kostnader forbundet med kjøpet som avgifter,
gebyr og leveringskostnader.
Forbehold
Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/tjenestene på
siden, samt prisendringer som skyldes endringer i valutakurser, lovpålagte avgifter eller vesentlig
prisendring fra våre leverandører. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god
hjelp og en vellykket handel!

SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER

Bekreftelse på din levering skjer normalt med e-post og/eller SMS.
Leveranse
Feilleverte varer:
Hvis du har fått feil varer levert, ta kontakt med dag@dagaconsulting.no
Pakker som ikke hentes:
Dersom du velger å ikke hente ut pakker må du gi oss melding om dette, samt betale returporto.
Uavhentede pakker som kommer i retur uten at vi har fått melding om dette, vil påføre deg kostnader i
for av porto og returgebyr. Returgebyr Kr. 150,-
Frakt
Vi sender varene med Posten Servicepakke (inntil 10 kg) og kan spores. Kostnader forbundet med
frakt er synlig i handlekurven og fast pris på 170 kroner, og dette gjelder for alle produkter opp til 10
kg.
Betaling
Beløpet skal være betalt i sin helhet før varen blir levert.
Personopplysninger
DAGA CONSULTING AS, behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger
som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet
med andre eksterne register, DAGA CONSULTING AS forbeholder seg retten til å bruke epost
adresser til eget bruk (produktinformasjon).
Kortinformasjon
Når du handler hos DAGA CONSULTING AS blir betalingen behandlet av Klarna, som er en sikker
elektronisk betalingsløsning. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

RUTINER FOR RETUR AV VARER

Avbestilling
Dersom du ønsker å avbestille varen/ varene ta kontakt umiddelbart med DAGA CONSULTING AS på
dag@dagaconsulting.no eller telefon: 930 88 315
Reklamasjon
Ta direkte kontakt med dag@dagaconsulting.no eller telefon: 930 88 315
Varene skal være feilfrie ved levering. Om det er feil på produktet, skal du kontakte oss så snart som
mulig så vi kan hjelpe til med å løse problemet. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp
(forbrukerkjøpsloven).
OBS! Vi tar ikke i mot reklamasjoner uten at det er avtalt på forhånd. Dette fordi mange reklamasjoner
kan løses uten at varen sendes i retur.

Angrerett

Angrerettloven gir deg som kunde en ubetinget rett til å gå fra avtalen ved å melde fra til oss innen 14
dager fra du har mottatt varen komplett. Kjøper må dekke returkostnadene og vil få full refusjon for
returnerte varer. Dette forutsetter at varen returneres i fullgod stand og i original emballasje. Vi tar ikke
imot varer som sendes i postoppkrav.  Husk å oppgi kontonummer slik at vi får tilbakebetalt etter at vi
har mottatt varen. Normal behandlingstid er ca 14 dager. Se utfyllende informasjon på
angrerettskjemaet.
Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.

Last ned returskjema:
Angrerett

DAGA CONSULTING AS
Oddaneveien 7B
3296 Nevlunghavn
Norge
Tel: +47 930 88 315
Org.nr: 980 294 870
MVA.nr:
Web: www.glowbioticsnorge.no
E-post: dag@dagaconsulting.no

Meny